Merhaba 🌸 2 Aralık’ta doğumum gerçekleşti. Arkadaşlar anlatılan, korkutulan gibi şeyler asla yoktu. Spinal anestezi aldım, iğne asla acıtmadı. Her doğumun kendine özel olduğunu bende anlamış oldum. Burada çok pozitif hikayeler okudum, bir o kadar da gerici. Normalde 12 Aralıkta gerçekleşecekti bebeğimin kilo alımı durduğu için doktorum 10 gün erkene çekti. Kilo olarak düşük doğdu ama şükür şuan toparlanıyor. Sezaryen çok kısa sürecek deniyordu ama ben 1 buçuk saat kadar içeride kaldım. Bebek hemen doğdu, dikim uzun sürdü. Benim için en zor olanı ilk ayağa kalkıştı. Sonrası zaten bir şekilde geçiyor. Tavsiyem bol bol yürüyün, ağrım var acım var demeden ayağa kalkıp koridorda 10 adımda olsa yürüyün. Ben doğumdan sonra 2.gün normal hayatıma geri döndüm. Olabildiğince kahve tüketin. Merak ettiğiniz bir şey olursa buradayım. 💖🌸