Asli0611 Merhaba kızlar. Dr kontrolünde kaç haftalık hamile olduğumu söylemedi henüz çok küçük dedi. Happymom’a göre 6 haftalık hamileyim. Şimdi gelelim esas konumuza piercing kullanan var mı göbeğinde varsa ne zaman çıkarttınız?
Selindikci35 Asli0611 hayirlisi olsun cnm.bn kullaniodum 10.haftada cikarmistim ilerleyeb haftalarda karin gerilio diye..simdi 21 haftaligim ve dun denedim deligi kapanmamisti🤗 dogumdan sonra takarim sanirim
Gulo92 Canım ben 24. Haftadayım Asli0611 canım ben 24. Haftamdayım hala kullanıyorum göbek deliğim dışarıya atana kadar da kullanırım sanırım hiçbir rahatsızlığı zararı yok
gdaslik Asli0611 ben 17. Haftada acıtmaya başlayınca çıkardım. Takabildiğin yere kadar tak bence zaten çıkaracağın zaman belli oluyor benim öyle oldu acıttı öyle çıkardım.
Buskiii Asli0611 Ben 31.haftadayım ve hala çıkarmadım, rahatsız da etmiyor ama plastik piercing taktim,silikon gibi 🤸♀️
Asli0611 Selindikci35 gerilmeler oldukça karın kısmında kapanır mı kapanmaz mı bi tereddütte kaldım açıkçası☺️
gdaslik Asli0611 19 haftalığım sabah bi deniyim dedim piercing rahat geçti ben çıkardığımda baya canımı acıtıyordu ve kırmızıydı yeri yara olcak diye de korkmuştum tamamen düzelmiş bi de ben yaptıralı 9 yıl olmuş hiç çıkarmadan sürekli takmıştım ondan dolayı da kolay kolay kapanmaz diye düşünüyorum.
Asli0611 Buskiii bi internet sitesinde okumuştum hamilelik boyunca plastik takılabiliyormuş nerden aldınız?
ailecekizledik Asli0611 ben 20. haftada çıkarttım şuan çok çirkin görünüyor insallah doğumdan sonra düzelir🤷♀️🤔
AsilveAnnesi Asli0611 hayırlısı olsun. 10.haftada doktor bana çıkarttırdı halbuki cikarmayi dusunmuyordum ben ama enfeksiyon riski var demisti doktorum. Şuan ne durumda bilmiyorum inşallah kapanmamistir😊
Buskiii Asli0611 Bende okumuştum, doktorum da rahatsız etmiyorsa sorun değil diyince çıkarmadım, internette de satılıyor ama tattoo&piercing ciler ya da bujiterilerde de oluyor. Tavsiye ederim
ailecekizledik Asli0611 göbeğin iç kısmında ki delik dışarda yani şuan görünürde iki delik var tövbeler tövbesi 🤭😜😂
gdaslik Asli0611 sen yine hemen çıkarma rahatsız edince çıkarırsın haftada bir kere de piercingi geçirirsin kapanıp kapanmadığına bakarsın burada ip geçirenler de varmış kapanmasın diye önceki konulardan birinde okumuştum.
Zuhresule Asli0611 ilerki haftalarda atıyor normalde çıkarsaydım sadece 2 delik izi kalacaktı şimdi çizgi gibi kaldı 🤦♀️ Çok pişmanım çıkarmadığım icin
Duyguanneoluyor Asli0611 evet kuzum kapanmış 33 haftalığız şuan nerdeyse 27 haftadr takmıyorum açık kalması mucize olurdu zaten 😀
Nursemomm Asli0611 arkadaşım kullanıyodu 11 hafta gibi tahatsız etmeye başlamıltı çıkardı ama doğumdan sonra kilo verip takmak isteyince takamamıltı delik kaynamaıştı