Herkese öncelikle merhabalar Aralık 30 sezeryanla doğum yapacağım ve sizlerden dua istiyorum evladımı hayırlısıyla kucağıma almak için herşey dua üzerine kurulu kimin kalbinden geçtiği dua kabul olunur bilinmez şimdiden Allah herkesten razı olsun rabbim sizlerinde yardımcısı olsun ve hayırlı doğumlar diliyorum ♥️♥️♥️♥️♥️