azee16 Kızlar 13. Haftada gitttiğimde en son kız gibi duruyor dedi doktor 17. Haftamda baktı erkek %90 dedi sizce yanılma olabilir mi böyle durum yaşayan var mı
azee16 mmia ocak sonu netleşir ayrıntılı ultrasonum o zaman ama öncesinde yine bi özele gitmeyi düşünüyorum kafam karıştı 😂
makbule2025 azee16 bana da 12+4 de kız görüyorum kız gibi duruyor dedi netleşmesi için 16. Haftamı bekliyorum bende değişir mi çok meraktayım açıkçası demekki değişebiliyormuş herkes ultrasonda erkek diyor zamanda geçmiyor beklemek çok zor 😊😊
busrasya2334 azee16 zaten erkekler 16 hafta gibi belli ediyor kendini genelde üreme Orhanları o haftalarda oluşuyor öncesinde kemik yapısını kıza benzetmiş olabilir ondan kız demiştir
asya8melek azee16 ya neye göre böyle diyolar insanı Allak bullak ediyorlar bana da 13 hafta dün kıza benzettim dedi kesin mi yani diyorum daha küçük ben benzettim diyo şimdi hala içimde kuşku kaldı
Rbkan azee16 bana da 13 te %70 kız dedi 17 ve 18 de net erkek dedi. Erken haftalarda genital çıkıntı kız ve erkekte aynı oluyormuş