Bebek10 Kızlar selam bir düşük yaşayıp daha sonrasında sağlıkla bebeğini kucağına alan oldu mu, olduysa ekstra dikkat ettiği bir şey var mıydı?🥹
Busranur_mnts Bebek10 bende pcos vardı klomne tedavisi gördüm ilkinde düşük oldu 2 de olmadı 3.de gebelik oldu şuan sağlıklı ilerliyor çok şükür ekstra bişey yapmadım zaten sağlıksız gebelikten düşük oluyor folik asit kullanın sağlıklı beslenin vitamin değerlerine göre önceden de takviye kullanabilirsiniz Allah sağlıkla kolaylıkla nasip etsin 💖
Deletedmom_878 Bebek10 bende bir düşük yaptım 7 ay oldu bu ay deniyoruz bakalım sanki gebe olmayacakmışım gibi bir his var içimde inşallah sağlıklı gebelikler geçiririz bizlerde
Beyzanurars @Deletedmom_878 düşükten 2 sene sonra hiç beklemediğimiz zamanda hamile olduğumu öğrendim ümitsizliğe kapılmayın hakkınızda hayırlısı olsun