asli3762 hibo Kiz bebek hayırlı olsun çünkü nubu 30 dereceden küçük yani cikinti yukarda değil asagida
Mrszeyna hibo kız 🥰 bende 13+1 de doktora gittim dün ve kıza benzetti aynı nerdeyse ultrosonlarımız 😊
Mrszeyna hibo kız 🥰 bende 13+1 de doktora gittim dün ve kıza benzetti aynı nerdeyse ultrosonlarımız 😊
Mrszeyna hibo bana hiç ihtimal vermedi bacak arası kapalı kemik yapısı kıza benziyor nubu kızı kıza benziyor dedi sadece ama değişebilir dedi
Melike3506 hibo zaten %50 kız %50 erkek olma olasılığı var çok büyük bir oran değil ki 😂 bana 12. Hafta%60 kız gibi dendi 15 de kesin erkek dendi. Biraz daha iler ki haftaları bekleyin bence