Sudesahin_23 Kızlar 13. Gündeyim ovitrelle de testim böyle çıkıyor acaba hamile miyim yoksa iğne kalıntısı mı doktor iğne bu zamana kadar kalmaz dedi böyle hamileliğini ofrenen var mı 
Sudesahin_23 Sudesahin_23 Bu da dün yaptığım test 12.günden 
Cadoloz Bu zamana bu sekilde iğne kalmaz canim 12.gunden daha belirgin 13.gün zaten hamilesin tebrikler