Kızlar son 3-4 haftadır o kadar kuru kahve aşeriyorum ki bazen düşününce dişlerim kamaşıyor ağzım sulanıyor ve az buz yemiyorum günlük 2-3 tatlı kaşığı yiyorum zararlı biliyorum ama elimde değil hele bide taze çekilmişse eğer hiç elimden düşmüyor çay tabağına koyup yiyorum ama içmeyi pek sevmiyorum sadece kuru toz kahve var mı benim gibi olan demirim çok aşırı düşük değil ama sınırda