Sila9 evet çok şükür valla unutuyorsun daha hamileyken bile ilk 12 hafta her gün göbekten iğne ve haplar vurulmustum hepsi geçiyor gidiyor dizinde süreciniz güzelliklerle kolayliklarla geçsin inşallah Allah bana kolay bir hamilelik geçirerek güzellik yaptı benim haftamdkailer yerinden dogrulamiyor ben hala rahatım çok şükür uyku konusu biraz sıkıntılı ama fizyolojik diyorlar anneyi alistiriyor uykusuz kalıcaz ya ahah🤣