miihriban elektrikli öneririm, en düşük kademeye alırdım, bebeğim çok severdi, bende o öyle yatarken sabahları rahatça kahvaltı yapabilirdim, bi ara ana kucağı arızalandı, o zaman anladım elektrikli ana kucağının elim kolum olduğunu ☺️ günde 1-2 kere kullanıyorduk ama baya rahatlatıyordu, onun sayesinde yemeğimi yiyip oturabiliyordum, max 3-4 ay kullandık, sallanmaya alışmasını istemiyordum, şuanda 13 aylık şükür alışmadı da