bahbet 14 haftalık hamileyim bugün ara ara kasık ağrılarım oluyo , kanamam felan hiç bsey yokta bugün ağrıyı fazla hissettim neden acaba bilginiz var mı , bide iki gündür bulantılarım tekrar etmeye başladı
Zxcbmdmkd bahbet kasık ağrısı bel ağrısı dinlenince geçiyorsa gayet normal aşkım çünkü bebek ve rahim büyüyor
3bebekliannee bahbet rahim büyüdüğü için baskı yapıyor o haftalarda ağrı olması gayet normal bende de çok olmuştu korkma ☺️
nessrinnn bahbet Yediklerinizden de olabilir bazen gaz da bu şekilde ağrı veriyor zaten gaz hamileliğin sonuna kadar devam edecek birşey yedikleriniz de gaz yaptıysa gaz sıkışmasından kaynaklı olabilir
prenses99 bahbet bende o haftalarda çok acile gittim kanama yoksa gönderiyorlar çok ağrıyordu benimde uzanıyordum hafifliyordu ama kasık ağrısı çok çektim