semiha34 ben ilk gebeliğimde hem özele hemde devlete gittim özeldeki makinalar vs tabiki farklı ve babayı içeriye alıyorlar o kısımda özel daha iyi doğumumu da devlette yaptım ve her şey çok çok güzeldi bazı şeyler şans işi özel hastanelerde de neler olduğunu hepimiz kısa sürede gördük şimdi tekrar gebelik düşünüyorum muayene kısmında yine özele gidebilirim ama doğum kısmında masraf olarak da gereksiz bir ücret olduğunu düşünüyorum bu sizin bütçenize kalmış bir şey bence eğer imkanınız varsa özeli de kötüleyemeyiz ama eğer maddi açıdan zorlanıp sıkıntıya girecekseniz bence hiç gerek yok