Baltanam41 Rabbim gönlünüzde olanı sağlıkla kolaylıkla nasip etsin inşallah. Ben de dün gitti minik bir kutlama yapmak istediğim için eğer görürseniz kâğıda yazın dedim 16+3 dü dün galiba kesin bir şey söylemek için iki hafta sonra gel dedi. Rabbim hepimizin bebeğine sağlık versin bize de güç kuvvet versin inşallah 🥹💖