Kızlar benim reglim 28 kasım başladı 5 gün sürdü reglimden 2 hafta öncesinde doğum kontrol hapını bıraktım bırakmadan öncede düzensiz kullandım bi kaç gün (desolet kullanıyordum 8 aydır) yumurtlama günlerimde toplam 3 kere değerlendirdik yumurtlama günümde dahil. Dayanamadım kan verdim bugün hala sonuç çıkmadı ayrıyeten sabah ilk idrarla sente isimli erken gebelik testi yaptım negatif çıktı sizce var mıdır bişiler biliyorum erken ama reglime 3 gün var 26 aralık olmam gerekiyor sizceee?