Deletedmom_584
Merhaba bende çift boynuzlu rahim var, şu anda hamileyim, rahim şekli hamileliğe engel değilmiş ben çok zorluklar yaşadım hep çift rahme bağladım, düşüklerim oldu çift rahimden sandım sonradan öğrendimki pıhtılaşma varmış bende düşüklerim ondan oluyormuş. Zaten zor hamile kalıyordum birde 3 ayı doldurmadan bebeklerin kalp atışı duruyordu. En sonunda dedim ki olmuyorsa öyle olması gerektiğinden tedavilerden vazgeçmiştim ki yaşta ilerledi bu arada 10 yıl uğraştan sonra tam kabullendiğim bir dönemde bir baktım hamileyim ama inanın hiç sevinip umutlanmadım ya yine aynı şeyleri yaşarsam diye neyse bu sefer kan sulandırıcı kullandım ve çok şükür şimdi 33 haftalık olduk kızımla. Yani demek istediğim zamanı gelince olması gerekince oluyormuş. Rahim şekli falan değilmiş engel olan.