Burcu81- Allah bağışlasın. Benim oğlum şu an 3.5 yaşında ama o vakitlerde ben de sizin söylediklerinizi yapardım. Kitap fazlaca okudum. Çocuk kitapları iş bankası yayınlarında güzel şeyler var. Sincap kitap’ın harika kitapları var. Ben 4 ay civarı cırt cırtlı kitapları da oynatıyordum, hani kendi kavrayıp çekemiyor ama kasları güçlensin diye onları çekmeyi gösterirdim az az yapardı. Dönme pratikleri yaptırırdım, soldan sağa, sağdan sola. Yonca görgül diye çocuk fizyoterapisti var, ay ay önerileri oluyor ona da bakabilirsiniz. Ekran zaten açmazsınız şu an. Onun dışında sohbet etmek, tepkilerini ölçmek de iyi oluyor. Hava güzel olsa dışarı çıkarıp toprağa ağaca dokundurun derdim, ısındıkça belki düşünebilirsiniz 😊 çocuğa bağlı tabii ama ben kitapların çok faydası olduğunu düşünüyorum. Tam 2 yaşında uzun ve anlaşılır şekilde konuşmaya başlamıştı oğlum. Ona kadar çat pat 2-3 kelimelik cümleleri vardı. R harfini 2 yaş itibariyle çıkarmaya başladı gibi gibi. Resimleri göstererek de anlatabilirsiniz.