Ertugrulunannesii ben erkek ismi olarak Dünya düşünüyordum☺️ Bence hem kız hem erkek için mükemmel bi isim. Herhangi bir acayipliği olduğunu düşünmüyorum diğer arkadaşlar için. Hiç bir yerde geçmeyen bir isim de değil. Kesinlikle isimleri kendimiz anlamlandırıyoruz önemli olan sizin ona yüklediğiniz anlam❤️ Ben eşimi ikna edemiyorum umarım siz koyarsınız🙏🏻 Ben de şuan Dolunay düşünüyorum soy adımız da Yıldız 😇