32+3teyim sabaha karşı saat 5 gibi bı sancıyla uyandım dalgalanmalı sancıydı kasıklarda bı hafif bı şiddetli şekilde yaklaşık 30 dk sonra geçti şimdi gece 00:30 ve yine sancım var sol kasıkta sol bacağıma vuruyor ağrı yine dalgalı şekilde
Bu yalancı sancı dedikleri şey mi yoksa erken doğum belirtisi mi bilgisi olan var mı