sunbloom123 buketfidannn doktorum bana 35-36 da belli olur demişti ama devlette nasıl işliyor net bilgim yok canım
Nurozi buketfidannn 32 haftalıkken kontrole gittiğimde sordum benim ikinci sezeryanım olacak nasipse. Kabaca 39 hafta olarak hesaplıyoruz şu gün muhtemelen demişti herhangi bi erken doğum falan olmazsa tabi
SrpCiveKl buketfidannn 36 haftalıktan sonra gün veriller canım ben 37+3 daha cuma günü aldım anestezi filan onayladım 1 hafta sonra doğumum olucak
Rabiafa buketfidannn daha bugun yeni gün aldım Cuma’ya. Benımkiler ikiz 37. Haftadayım 38. Hafta tamamlanınca gün verdi yani 1 hafta öncesinde gün veriyorlar
buketfidannn Rabiafa ben önceki doğumumu özelde yaptım özeller hemen tarih veriyor ya bu da öyle sandım 🤦🏼♀️
emes16 devlet hastanesinde detaylı ultrason olmasa sezeryan yapmıyorlar diye duydum . bende 29 haftalık hamileyim detaylı ultrason çekerlermi şimd i
Rabiafa emes16 onu bilmiyorum ama sezeryan olması için bir sebep olması gerekiyor mesela benimki makat geliş ikizler risk olduğundan normal hiç demediler. Bu arada detaylı yapmamıştım
Rabiafa emes16 perinatolaji detaylı ultrasonla bakıyor fakat 20 24 haftada detay ultrason rutini yapılıyor. Onun dışında riskiniz yoksa detay yapılmıyor devlette