sunbloom123 34. haftada hepsini sipariş verdim. isimli tulum şapka eldiven takımı instagram’da atolyerakun diye bir yerde yaptırdım, çok memnun kaldım ama biraz geç geldi yaklaşık 2 hafta rahat sürdü sanırım. magneti trendyoldan magnesyagift diye bir yerden yaptırdım ondan çok memnun kaldım, çok hızlı geldi 3 günde 🌸 kapı isimliğini yine trendyolda naturessco diye bir yerden aldım ondan da memnun kaldım çok hızlı geldi. çikolatalarını da intagram’da bidoluetiket diye bir sayfadan sipariş ettim, 8 aralıkta sipariş verdim ödedim bugün 23 aralık hala gelmedi 🤷🏼♀️ tasarımı onayladım, 29 unda kargolayacaklarmış hala beklemede. benim deneyimlerimden trendyoldan olmayanları en az bir ay öncesinden sipariş etmeniz tavsiyem olur 💞