salihaaras 30 haftalık olduk çok şükür🙏🏻 merak ettiğim bir sey var serklajlı gebeliklerde su ve nişan geliyor mu tecrübe ve bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim ♥️
minnosbirkiz salihaaras arkadaşım senklajlıydı, 36+5 gibi dikişleri alındı, 37de suyu geldi, sanırım dikiş güzel tutunca gelmiyor, ya da arkadaşımda o şekilde denk geldi ☺️
bianne19 salihaaras merhabalar ben Serklajlı bir gebelik geçirdim. Öncelikle Allah yardımcınız olsun çok az süreniz kalmış çok şükür. Doğumdan iki hafta önce dikişlerim alındı benim dikişli olduğumuz sürece hiçbir risk yok Allahın izniyle
Aaaa9698 salihaaras ben 37 haftada dikişlerimi aldırdım aldırdığımda 3 cm açılma olmuştu 38 haftada nişanım geldi ve o zaman 5 cm açılmam vardı en son 40+1 de su gelmesiyle doğum yaptım
Srfblt salihaaras merhaba bende serklajlıydım 22+3 teyken bana acil olarak yapılmıştı. Çok şükür doğum yaptım kızım 5 aylık olmak üzere. Doktorum bana ameliyata girmeden bebek gelmek isterse şayet dikişin varkende suyun gelir engel olamayız demişti
hazalmamy Bizde 30+3 deyiz çok şükür açılma yoksa Nisan ve su geleceğini düşünmüyorum zaten dikiş alınma zamanı var ondan sonra doktorlar bekliyorlar o yüzden dikiş varken ve açılma yoksa geleceğini sanmıyorum
salihaaras bianne19 merhaba amiin teşekkür ederim, bugünümüze çok şükür rabbim sağlıcakla kucagımıza aldırmayı da nasıp etsın ınsallah 🙏🏻🌸
esraaa97 Benimde serklajlı 33.haftadayız akıntım çok arttı sizlerdede aynımı durum kızlar?? yani birara suyum,nişanı falan geldi sanıyordum amniosure testi negatif çıktı ama yinede bu akıntı korkutuyor
sirius8 esraaa97 su gelmesi öyle akıntı gibi bişey değil canım ayağa kalktığın anda işiyorsun gibi su akıyor şarıl şarıl öyle düşün korkma
sirius8 salihaaras dikişlerim tastamam yerinde dururken evet suyum geldi . Ama öncesinde 12-13 saat doğum sancısı gelmişti sancıları durdurdular sonra su gelmeye başladı . 27 haftadaydım