Kızlar diyorlar son haftalarda bebek artık aşağaya indiği için mide reflüsü falan azalıyor ama benimki 3 gündür dahada şiddetlendi özellikle akşamları başlıyor sanki. Mide asidim çok kötü boğazıma kadar gelip gidiyor öksürükle birlikte mahvetti beni. Son haftalarda hala mide yanması yaşayan varmı benim gibi?