Pinaraydin_2969 Arkadaşlar merhaba. Demirim 5.8 di en son kan verdiğimde ve şuanda 36 haftalığım. Ozeldeki doktorum kan takilsan iyi olur SGK karsilayinca daha uygun oluyor dedi. Ama devletteki doktorlar da ilaçları artırıyor.. Bu durumu yaşayan var mı
mutlubalik Pinaraydin_2969 bana takılmıştı kan serumu 3 yıl geçti tabii o zamanda bile bize pahalı gelmişti ama mecbur ödemiştik yoksa beni sezeryane almicaklardi
tugcelice07 Kanın mı düşük demirin mi eğer bu değer demire aitse demir taktırabilirsin biz 19.haftadayız demirim 3 e düştü taktırdık ama kan taktırmadık