Quen_14 yasen1 benimde 2. Gebelik son 34 ama erken olacak sezeryan olduğu için bana kalsa şimdi gider doğururum o ayrı mesele 😂
ikiprensesannesi___ yasen1 bizimde 39 gün kaldı ama sezeryan olacak bakalım sağlıkla gelsinler inşallah,
yasen1 Quen_14 valla şuan kalsa banada bende gerçekten 😂 zor gecıyor biraannnn önce gelsın o gün sızın 2 haftaya olur da bızım dana yol uzun
Quen_14 yasen1 ya doktoruma randevu ayarlamak zor normalde erken gidicektim ama ocağın 6sından önce randevu alamadım çoook yoruldum gözümün içine bakıp ilgi isteyen oyun isteyen bi çocuğum var biran önce doğurup iğleşme sürecine girmek istiyorum
yasen1 Quen_14 aynı dusuncedeyım bende bıran lnce gelsınn zamanı hemen toparlanma toplanma süreci olsun evde bekleyen benımde oğlum olcak 🥺