kuuuubra07 Kızlar iki düşüğüm oldu 6+1 den sonra gelişim duruyor nasıl testler yapmalıyım yardımcı olurmusunuz 
DevriminAnnesi kuuuubra07 eşinizle birlikte genetik testi verin. Senin hamilelik planlamadan önce kullanman gereken takviyeler var onu sağlık ocağına sorun kan tahlilleri yaptırın düzenli kullanın Rabbim sağlıkla kucağınızı bebişle doldursun 💜🌸🤲🏻
nilperab kuuuubra07 genetik testi verin kanda pıhtılasmaya baktorın ve bence hamile kalınca progestan kullanın.bebeğim tutunmasını sağlıyor tüp bebek yapanlara kesin kullandırıorlar ve eczaneden ücretle alabılıyorsunuz
kuuuubra07 Pıhtı için bakıl düşük oranda ikincide kansulandırıcı verdiler pregesteron sadece tablet olanı verildi
hllhlldl kuuuubra07 eşinizin sonuçları iyi mi çıktı? Pıhtı varsa sizde kan sulandırıcı iğne kullanırsınız doktorunuz yönlendirir
kuuuubra07 hllhlldl ikinci bebekte kan sulandırı olsalar 4 lük kullandım eşimde dna hasarı vardı düşürmüştük onu başka sorun yoktu
hllhlldl kuuuubra07 dna yada kromozom sıkıntılarında doktor tüp bebek öneriyor diye biliyorum söylemiş miydi size korunun tüp bebek yaptırın diye?