Cicekbebek18 36+2 günlük hamileyim doktorum bebegın suyunun sınırda oldugunu ve baş cevresının 38 hafta ıle uyumlu oldugunu söyledi 1 hafta sonra kontrole gel dedı sezeryan dogum mu olur normal dogum mu
Htcmommyy2125 Cicekbebek18 doktor riske atmaz. Ama devlet hastanesiyse normal doğumu bekler diye düşünüyorum
Cicekbebek18 Htcmommyy2125 özel hastane doktorum suyu sınırda ama şuan ıcın normal dıyebılırız dedı baş capı 38 hafta ıle uyumlu bebeğin eşi erken olgunlaşacak takiplerinizi sık sık yapalım dedi,sezeryan mı olur normal mı bılmıyorum
zeynepyasin2308 Sen normal doğum istiyorsan istersen devlete de git bazı özeller sezeryan ı daha kolay buluyor
Cicekbebek18 zeynepyasin2308 sanmıyorum ilk cocuguma hamıle ıken de sezeryan ıstıyordum doktorum normal doguma zorladı benı yine aynı doktor 2.hamıleliğim normal dogum olmasını ıstıyoruz doktorumda bende