Merhaba kızlar
Mart ayından beri 0.4 mg folik asit kullanıyorum, 1-2 ay kadar koenzimq10, multivitamin, magnezyum, b12, demir, 2 ay omega 3 ve d vitamini içtim. Bu zamana kadar sadece ekimde hamile kalabildim onda da kimyasal gebelikti nasip olmadı. Eşime sperm testi yapıldı hiçbir sıkıntı çıkmadı. Bende sadece prolaktin yüksek çıktı onu da doktor ilaç vermedi önümüzdeki ay reglin 3.günü bir daha kan ver dedi. Bir türlü hamile kalamıyorum çok çaresiz kaldım üzülüyorum. İnositol kullanmak istedim onu da eşim istemedi bunca zaman vitamin kullandında noldu dedi ilaç milaç kullanıp takıntı haline getirme dedi Afrikada, Hindistanda insanlar nasıl hamile kalıp doğuruyorlar bırak vitamini hayatlarında ceviz avokado bile yememişlerdir dedi. Biraz canım sıkıldı sizce inositolün faydası olur mu? Eşim haklı mı bu konuda? Çok kararsız kaldım 🥺