Deletedmom_787 geçmiş olsun bu kadar yükselmiş ,
Reglim düzenli geliyir Eylül’de düşük yaptim Ekim ve Kasım’da reglm geldi ama aralığın 15 inde gelmedi ve 22 Aralık’ta doktora gittim kan verdim prolaktinim yüksek çıktı 24,27 HCG degerimde 4,26 prolaktinin dusmesi için ilaç verdi dostinex 30 Aralık tekrar kan verdim prolaktinim düşmüş 0,661 HCG değerim 574,88 30 aralıktan sonra araya yılbaşı vs girdi ara ara baktım sistemde 30 aralığın sonuçları yoktu ve ilaç kullanımına devem ettim sonra sonuçları görünce kestim ilacı