ebrudefnee ezerg 2. Hamileliğim gerekli 2 hamileliğimde de 1 kere bakıldı gerekli olmayan durumlarda zaten bakılmıyor öyle olsa doktorlarda bakmazdı bi sorun yaşamadım sürekli bakılması riskli olur mu bilemedim ama zaten sürekli de bakılmıyor gerek görülmediği sürece
orkidemm_ ezerg Bu doğru birşey değil canım çünkü vajinal usg de ki prob keseye değmiyor yada bebeğe sadece girişi gösteriyor o kadar hatta ilk haftalarda yapılması sağlıklı çünkü ne tür bir gebelik olduğunu daha erken ve daha detaylı olarak görmek için bazı doktorlar önermiyormuş bunu doktoruma sorduğumda aslında bilimsel bir yanı yok tamamen kişinin prensip olayı demişti
saturnungolgesinde ezerg ben iki defa vajinal usg baktırmak zorunda kaldım bi sorun olmadı olsa zaten yapmaz doktorlar
irmairma ezerg 6. Hafta kalp atışı duyulmadığı için alttan baktı risk görse zaten bakmazdı , sadece gereksiz yere bakılmıyor
Aydan95 ezerg rahim kisaligi olanlar benim gibi,2 haftadan 1 rahim agzina baktiriyor , 3 cu gebeligim hic bi sorun olmadi. Rahim agzi kisali olmasina ragmen..
ecemk94 ezerg hamileliğimin 4.haftasından 8. Haftasına kadar vajinal bakıldı ve kanama alanım vardı. Her seferinde de vajinal bakıldı hiç bir sorun yaşamadım kanamam da olmadı. Hurafelere inanmayın 😊
Mihrasina_ ezerg gebeliğiniz riskli gebelik değilse kanamanız vs yoksa tam tersi en doğru sonucu vajinal muayene ile alırsınız ilk zamanlar hep vajinal bakıldı bana
ezerg Ben 5+5 teyim. Özele gittim 5+2 de gerek yok vajinal bakmaya. Haftaya gel, karından bakarız. Riskli dedi. Ondan merak etmiştim
atesvesu ezerg hayır öyle birşey yok gebeliğimin başından beri 4 kere vajinal oldum hiç bir sıkıntı olmadı gebelik sağlıksız olunca zaten düşük oluyor vajinal usg olmasa bile , birde doğuma kadar ilişki yaşayanlar var mesela düşükle sonuçlanmadan