Kubrakck40 Korkutmak asla istemiyorum seni ama doğuma girerken ufaktan öksürüğüm vardı bişey olmaz dedim girdim çıktığım da çok pişman olmuştum belden uyuşma oldu sezeryan doğum yaptım ilk iki gün acıdan yerlere yattım öksürdükçe karnımı canlı canlı kesmişler gibi hissettim.. Cuma doğurdum pazartesi doktora gittim meğerse domuz gribi olmuşum ilaçları kullanınca rahatladım