Nazlimom Üniversite hastanesinde çektirmemi söyledi doktor şuan antibiyotik kullanıyorum kulağımda ağrı var hiç çektirmedim alt dişim gömülü biraz zor olur dedi🙂↕️ postlarda gördüm çene cerrahisinden randevu alın yazmışlar doktor önerisi olan varmı???