Helink muhterem07 evet doktorum da öneriyordu ben her yıl oğlum ve eşimle birlikte olurum grip aşısı çok şükür ayakta geçiririz hastalıkları doktoruma danıştım öneriyorum yaptır dedi yaptırdım 7 aylıkken
muhterem07 Helink ay bende 26 haftalığım bir hasta oldum 3 haftada atlatamadım ya yarın doktoruma sorup olmak istiyorum nerde yaptırmıştınız hastanede mi yoksa sağlık ocağında mı
Helink muhterem07 bize oğlumun çocuk doktoru oğlumuza yaparken bize de yapıyor eczaneden alıp da yaptırabilirsiniz çok oynamıyor fiyat diye o şekilde yaptırıyoruz çok geçmiş olsun sorun doktorunuza