Helink melllbb doğuma girecem perşembe hala göremedim ya sırtını dondu ya elini yüzüme götürdü doktorum çok uğraştı ama inatcı bi kızım var göremedim bebeğin pozisyonu ile alakalı
zynpknt melllbb doktorun cihazıyla alakalı benimki 16 dan itibaren görebilmişti ama 16 da çok bişeye benzemiyodu😂
orkidemm_ melllbb benim ki vermişti perinatolog sonra hep doktorumda vardı hep netti yüzü gözü dudakları vs
ebrudefnee melllbb ben tam net olarak ayrıntılı ultrasonda görmüştüm ondan önce çok anlaşılmıyordu zaten
melllbb ebrudefnee Benimde öyle olucak sanırım 5 ocaktan sonra detaylıya göndericem dedi orda görürüm inşallah 😍