Benim 5 yaşında bir kızım var çok şükür ilk gebeliğim sorunsuz pandemi dönemindeydik hep evde yatarak dinlenerek geçti 2. Gebeliğim boş gebelik oldu 3.gebeliğimde ise 11.haftada düşükle sonuçlandı gebeliğin başından beri hep kanamalı geçti bende düşüklerimin sebebini araştırmak için tüp bebek profesörü ile ilerledim zaten bebeği genetiğe göndermiştim sağlıklı çıktı diğer testlerde temiz taki hsg filmini görene kadar netleştirmek için emarda çekildim yarım rahimli olduğumu öğrendim. Doktorum gebe kaldığında uyanık ol adete 1 hafta kala başla test yapmaya hemen rahmi yumuşatmak için iğne yapacağım hap vericem dedi. İlk gebeliğimde hep evde dinlenerek geçti şimdi çalışıyorum muhasebeciyim yoğun ve stresli bir işteyim.. kızımda var sabah okula götür ordan işe git sonra çocuğu al eve gel yemek yap derken oturmaya vakit bulamıyorum eşimde işten ayrılmamı istiyor doktorumda eğer gerek görürsek rapor yazarım dedi . Siz neler yaptınız benim gibi olan Annelerimiz veya Anne adaylarımız var mı ? Çok uzun oldu lütfen hakkınızı helal edin