Kızlar 38+2 de sezeryan doğum yaptım, taburcu olduk eve geldim sıtmalanıyorum ateşim yükseliyor doktora tekrar gittim crp değerim yüksek bir sürü tahlil yapıldı ameliyat yerime bakıldı usg ile hiç birsey yok antibiyotik de kullanıyorum ama sebebi ne bilmiyorum başına böyle bi durum gelen var mı