BusRaa20 Kızlar 3. Gebeliğime hamileyim ve 3ünde de midem cayır cayır yandı şimdi yine aynı üstelik erkenden de başladı 23+4 hamileyim bunun sonu nasıl gelecek nasıl geçecek bu günler midem alev gibi ne yesem kusmadan rahatlayamıyorum çoğu zaman da kan kusuyorum boğazlarım tahriş oldu artık yara var gibi ağrıyor acıyor boğazım kusmaktan kilo da alamıyorum başından beri 57 kilodayım herkes 6 aylık hamile olmama şaşırıyor karnımda yok bu hamileliğim daha kötü geçiyor tavsiyeniz varmı mide yanmasına iyi gelen
Herseydenbiktim BusRaa20 Ben hep buz yiyordum o etki ediyordu bi tek bana şimdi havalarda soğudu hasta eder. Soğuk sade süt icermis annem hep o da iyi geldiğini söylerdi
ebru63 BusRaa20 elma maden suyu ve bende boğazıma kadar yanıyor ve her gün çekiyorum bu ağrıyı karbonat suya katıp içiyorum o çok iyi geldi bana yarım bardak suya çay kaşığı yarım şeklinde koyup karıştırın için
Helink BusRaa20 rennie duo hayatımı kurtaran anında etki eden şurup doktoruna danış istersen rahatlıcaksın bence
BusRaa20 aslanbarlasss Of içiyorum ondan da canım ama bir süre sonra affedersin yoğurt olmuş gibi çıkıyor midemden yine de 😒 yatarken mi içilmeli
Curious Soda içmeme izin verdi doktor, soda içiyorum bir de Gaviscon şurup içiyorum, onun haricinde geçmezse hiçbir şey yapamıyorum 😓🤦🏼♀️
BusRaa20 Curious allahım çok kötü birşey ya şuan bu saat oldu kusmaktan mahvoldum ne yesem su içsem çıkıyor
BusRaa20 Herseydenbiktim buz denesem mi benimde bi ara içim çok yanıyordu her suya buz atıp içerdim süt denedim ama fayda etmiyor gibi 🥲
ayasfat 18 haftalık hamileyim midem göğüsüm ateş gibi yanıyor😭 benim midemde sorun var . doktoruna söylemedin mi ben söyledim ve gaviscon verdi. şimdiye kadar nerdeydi bu ilaç diyorum gerçekten bazen gece bile kalkıp içiyorum hemen rahatlatıyor
Gecegunesi Benimde 3. Gebelik çok midem yanıyordu bir süredir sabah aç karnına bir tatlı kaşığı tahin yiyorum, tamamen geçti diyemem ama çok çok azaldı
mervemelekk BusRaa20 bir bardak suya bir tatlı kaşığı karbonat atıp içebilirsin canım ben öyle rahatlıyorum
nursenasu27 FatmaZehra06 hepsini yaptım galiba bu bi bende işe yaramadı kusacak gibi oluyorum çoğu zaman
Tivitininannesi En yakın zamanda rennie al, sütle çok idare ettim en son dayanamayıp ilaç istedim doktor bunu verdi, dünya varmış, eziyet etmişim kendime