mommyekinci merizerdem 2.5 sene önce doğum yaptım ama bu sefer kontrollerim için gidiyorum doğumu devlette yapacağım
zelfi Bende Esencan hastanesi takipliyim. Bedia Zeynep yıldırım dı doktorum ama kurumdan ayrıldı Süreyya hanıma devam edeceğim 30 haftalığım
mommyekinci merizerdem büyükçekmece devlet hastanesi benim ikiz gebelik olduğu için küvez ihtimali var evime en yakını ve en temizi burası
arzutmz Ebruu25 Muayenehane açacakmış. Henüz açmamış kendisiyle az önce konuştum. Ne zaman açılır belli değilmiş. Ben de 36 haftalığım doktorsuz kaldım resmen 😬
caglagizem arzutmz merhabalar ben görüştüğümde klinik açtığını fakat ruhsatının çıkmadığını söylemişti aralık sonu randevulara başlayacağım demişti hala başlamamış mı acaba