Merhaba arkadaşlar ben daha önce 1 defa ovitrelle iğnesi kulandim olmadı bu ay 5 gün klomen kullandım sonra ovitrelle iğnesi kulandim doktor bana lnofolic de kulan dedi benim pos mda var son iki gündür adet sancısı gibi sancim var siz hiç kullandınız mi