Arkadaşlar merhaba..
29 haftalık gebeyim ve gebeliğimin en başından beri idrarımda çok yüksek enfeksiyon var. İlaç da kullansam düşüremiyoruz aksine yükseliyor.
Normal doğum düşünüyorum ilk gebeliğim sizce enfeksiyon buna engel olur mu sezeryan olmak zorunda kalır mıyım bilginiz varsa benimle paylaşır mısınız 🙏🏻