Bu kontrollere her gittiğimde yeni birşey duyuyorum.
Önce ikili tarama düşük riskli dedi doktorum, perinatolog’a gittim risk yok dedi.
Başka bir kadın doğum plasenta normalinden büyük dedi perinatolog bişey demedi.
Şimdide bağırsakta parlaklık dedi..
Bu ne anlama geliyor? Zamanla düzelir mi? Benimle ilgiliyse acaba ne yapabilirim düzelmesi için..