senaninn 36+6dayım, biraz halsizdim üşüyordum 37.8 ateşim çıktı. Parol içtim normalde bekleyecektim ama chatgpt sakın bekleme acile git falan yazdı bu haftalarda. Ne yapmalıyım sizce insanın kendine olunca mantıklı düşünemiyor
Leontiine senaninn gebelikte ateş en istenmeyen şey canım o yüzden acile git parole rağmen düşmediyse
senaninn Leontiine normal acile gitsem ilgilenirler değil mi şu an bana en yakın hastanede kadın doğum acili yok sanırım