Kdkdjd_737 Benimle aynı olan kizçelerim ne. Sancım var ne ağrım sadece adet ağrısı gibi gelip gidiyor napıcam ya korkuyorum 🥺
minikari Kdkdjd_737 39+3 aynı durumdayız nst de geçen hafta sancı çıkmadı hafta içi tekrar kontrolüm var bakalım doktorum ne dicek benimde arada kasılma oluyor kasılmayla beraber adet sancısı gibi sancı geliyor 🥹 uykular haram oldu bi aydır tüm kemiklerim kırık gibi ağrıyor özellikle bel sırt sürekli tuvalete gitmekten yoruldum
Semilk05 Kdkdjd_737 kızımda 39+1 de bende böle dedim ne sancım var ne ağrım ne bişey gelmeyecek dedim bi gece sonra sancı başladı öğlene doğum oldu çok ani oluyor yani
Maksude20 39+3 bende de durumlar aynı. Ara ara sancım oluyor en fazla yarım saat sürüp geçiyor. Düzenli sancım ve belirtim yok henüz.
Aysllllm Bol yürüyüş yapın hanımlar…çok faydası oluyor 39+3de geldi benim de bebeğim..ne sancı ne ağrı hiç bir şeyim yoktu suni sancı verelim dedi doktor istemedim bol bol yürüyüş yaptım çok faydası oldu bana…
Kdkdjd_737 Quen_14 bunda o kadar ağırım ki hiç yürümeye bile mecalim yok dün baya yürüdüm bugün temizlik falan yaptım
Kdkdjd_737 Quen_14 benimde 3. Çok zor geçti geçiyor diğer iki gebeliklerim güzel geçti bu zor geçiyor ya başından beri 🥺
Sezensezen1 Quen_14 ay evet neden öyle ya bende ilkinde hiç hamile gibi değildim şimdi hep hastanedeyim