gamze6p Ben yarın detaylı ultrasona gidiyorum 20+4 deyiz . Hayırlı haber alayım inşallah 🌸🥰 Sizler kaçıncı haftalardasınız ? Ne zaman gidiyorsunuz ?
annekiz6141 gamze6p yarın gidicem bende 12+2 oluyorum ikili taramam var 🥰 ay ne güzel detaylı ultrason cok guzel valla 😍😍😍🥰🥰
gamze6p @Sevgiiss no stres canım Herşey güzel olacak eminiim 🥰 bende biraz stresliyim . İnşallah çok güzel geçer hepimizin
Yank Haftadan sesleniyorum 27. Haftadan sonra doktor kontrolleri daha sık olsa da malesef bebekleri goremiyoruz cunku cok buyumus oluyorlar net bir goruntu olmuyor hatta kagit olarak goruntu bile vermiyorlarr….
minikcivciv89 Yank 25 haftada gittiğimde benim de öyle parça parça gösterdi büyüdüğü için hepsini göremedik aynı karede ultrason kağıdıda vermedi
gamze6p @ikiprensesannesi___ çiçeğim sen bitirmişsin vallahi darısı bize olsun inşallah 😌🥰 İnşallah verir günü
Yank minikcivciv89 ben detaylidan beri yavrumun yuzunu gormedim valla cok ugrasti doktor ama yok görünmüyor