Sevgiiss Kızlar yarın detaylım var tek gideceğim oldukça stresliyim benim için dua eder misiniz güzel şeyler duyayım 🤲🏻 benimle birlikte tüm hamişlerle sağlıkla kucağımıza alalım 🙏😍
yenianne__ Sevgiiss bende yarın detaylıya gireceğim gittiğim hastanede perinatoji olmadığı için devlet hastanesine aldım umarım güzel geçer
gamze6p @Sevgiiss güzel şeyler duy aşkım inşallah 🙏 🌸 sağlıkla kucağına al . Benim de yarın detaylı ultrason günüm çok meraklıyım . İnşallah güzel şeyler duyarız
gamze6p @Sevgiiss yeni fark ettim canım 😌 sabah 11 buçukta perinatolojide randevum var 13.15 te de kendi doktoruma randevum var . Sen kaçta gideceksin
Sevgiiss gamze6p benimde 13.30 da inşallah güzel şeyler duyalım canım 🙏🤲🏻😍😍 Ben kendi doktoruma randevu almadım
gamze6p @Sevgiiss benimkisi bana da randevu al ben sonuca bakacağım dedi aldım bakalım yarım haber edelim bari birbirimize 🌸
gamze6p @Sevgiiss çok şükür Herşey yolunda canım . Sadece sağ böbreğimin oraya yerleşmiş kasıklarım ağrıyordu o yüzdenmiş
atikesra yenianne__ çam sakurada kime hangi doktora gittiniz üç hafta sonra bende detaylıya gideceğim
yenianne__ Sevgiiss çok şükür bir sıkıntı olmadığını söyledi bebeğim sadece hep yan durdu tam yüzünü göstermedi
yenianne__ atikesra pakizer banu diye perinatoloji doktoruydu yani baktı ölçumleri yaptı sonra renkli olarak birkaç pozisyon çekti e nabıza yükledi ordan bakabilirsiniz dedi . Ben daha uzun bi muane olarak duymuştum ama 10 -15 dk da bitti çıktık
gamze6p @Sevgiiss bana da bir ay sonra gel şeker yüklemesi yapalım dedi . Yaptıracak mısın ben yaptıracağım 🥰
ebru_oz Merhaba hanımlar kaç haftalıkken yapılıyor acaba bizde 14 haftalık olduk bir sonraki randevum 17 haftalığa denk geliyor