37+1 deyim. İki üç gündür akşamları ayak bileklerimde hafif ödem oluyordu. Bugün sabah uyanınca direkt ödemle uyandım. Akşama doğru aşırı şişti hem ayak ve ayak bileğim hem de bacaklarım. Tuzu mümkün olduğunca azalttım. Aktif de bir gebeyim yürüyüş yapıyorum hafif egzersiz yapıyorum. Bol su tüketiyorum ama yine de ödem oluyor demek ki. Sizin bu iyi geliyor dediğiniz bişey var mı. Görsellikten ziyade yürürken ağrı yapıyor biraz ondan rahatsızım. İlk gebeliğim ne yapacağımı da bilemedim