busrasya2334 havvacab 17 deyim 2. Gebelik diye sanırım zaten direk göbeğim çıkmıştı ama bu hafta iyice çıktı benim
edaabykl havvacab ilk gebeligimde 20 den soonra baaslamisti ama bunda 14 de basladi suan 18 haftalik baya baya çıkmış 😂🫣