26-30 hafta arası olanlar herkes şikayetlerini yazsın normal mi herkeste oluyor mu bilelim.
benim karnımda sertleşmeler oluyor ara ara ve bu ara hiç yürüyemiyorum, ayaklarım kesiliyor sanki aynı zamanda kan sulandırıcı da kullanıyorum. sizin nasıl geçiyor!