servansmom Hanımlar iyi akşamlar hamile kalmanızı kolaylaştıran şeyler neler oldu gebelik isteyen herkes için faydalı bi konuşma olsun 🌸🥹🫂
rabisimm servansmom benimde şu an ikinci gebeliğim ve etkisi oldu mu bilmiyorum ama b12 iğnesi kullanıyordum 3. Vurunduktan sonra hamile olduğumu öğrenip bırakmıştım. Son kullandığım şey o olduğu için bende hep ona bağlıyorum hamile kalmamı 🤭
minikcivciv89 servansmom vallahi ben korunurken hamile kaldım duphaston kullanıyordum adet düzensizliği için 4. Ayın kutusunu kullandım hamile kalmışım oda hızlandırıyormuş hamileliği içeriğinde yazıyor kısırlık tedavisinde falan kullanıldığı
servansmom kusmm 😂😂 9 aydır deniyoruz ama maalesef olmadı ilk gebeliğimde böyle bir sorun yaşamamıştım 🥲 istediğimiz zamanda olsa şimdiye doğmuştu tahlillerde bir sorun yok pcos var ondan sanırım
havva_5 gulo21_ ben içtim bu ay içimi temizledi ama reglim çok gecikti. 15 inde olmam gerekiyodu iyi mi yaptım kötü mü bilemedim 🤣 pcos değilim döngüm de düzenli
duygunisa servansmom düzenli havuç yemenizi tavsiye ederim ve çocuk olması için bol zikir ve dua Kur’an okunmalı ilk bebeğimde bunları yapmıştım folik asit başlamayı unutmayın
kusmm servansmom Olur hayatım sıkma canını stres yapma yumurtlama gününü takip et. Bol bol enişteyi sıkıştır.
gulo21_ servansmom sabah aç karna içtim 15 gün adet bitiminden sonra yumurtlama dönemini takip ederek Allah’ta nasip etti ve oldu
Miracle_1 Senin de baya geçmiş canım en son ilişkiden kaç gün geçti hesapladın mı yada yumurtlama çatlama zammı sonrası havva_5
havva_5 gulo21_ ben yumurtlamadan hatta çatlamadan sonra kullandım yarın kontrolüm var bu ay olmadıysa bile inşallah önümüzdeki ay nasip olur ben çok regl ağrısı çektiğim ve farklı ilaçlar kullandığım için yaptım aslında niyetim buydu. Bakalım hayırlısı 🤣
havva_5 Deletedmom_878 gelen lekelerden, önce kahverengi, sonra kahverengi-kırmızı karışık geldi en son da şeffaf akıntıya dönüştü 🤣
havva_5 gulo21_ yok bu ay tamamen vücudum kullandığım ilaçlardan arınsın, regl ağrım hafif geçsin diye yaptım diğer aylarda da yapmayı düşünüyordum ama reglimi çok geciktirdiği için vazgeçtim. Bir daha yapmam herhalde.
havva_5 Deletedmom_878 yok kız soğan kürüne 2 aralıkta başladım lekelenme 7 aralıkta başladı. Yerleşme kanaması farklı oluyo, gelen lekeler öyle değildi eminim ☺️
ArelinAnnesi1 servansmom Hamilelik nasip kısmet işi bence Oğlumda çok denedik yok popo altı yastık yok yerinden kalkma vs diye Şimdi kinde hiç dikkat etmedik oldu hamdolsun. Darısı isteyen hak eden herkese olsun inşallah 🤲🏻😍
minikcivciv89 ArelinAnnesi1 aynen rabbim istediği zaman nasip ediyor ben hem korunuyordum ben hem antidepresan kullanıyordum hemde adet düzensizliği için duphaston kullanıyordum antidepresanın son 25 ml düştü 2 ay daha kullandıktan sonra kesecekti doktor ilacımı biracaktim 1 ayda vücuttan temizlenmesi için bekleyecektin Allah buna sen değil ben karar veririm dedi ve hamile kalmışım 3 ay oncesinden🥰