Zeyneptosun Merhaba hanımlar bir kaç haftadır el bileğim dizim ve ayak bileklerim çok ağrıyor 19 haftalık olduk bunun gebelikle bir bağlantısı olabilir mi?
GiZem3434 Zeyneptosun bendede oluyor canım bacaklarda İnan yürümekte zorluk çekiyorum önceden yoktu hamile kalınca oldu bu arada bende 21+4 olduk çok şükür
Candaan Zeyneptosun ben özellikle geceleri uyuyamiyorum kramplardan magnezyum aldığıma rağmen 23.haftalık olduk bugün ve ağrılar var