babykiss Kızlar 18 haftalık hamileym ve grip atlatıyorum her hapşurduğumda idrar kaçıyor hemen tutuyorum ama giden gidiyor bu durumda ne yapmam lazım 🥹
edaabykl babykiss Evet banada oluyor buu bence bebek buyudugu icin artik daha fazla mesaneye baski yapiyor bizde hapşırinca daha fazla basinc olunca kaçıyor 🫣
Hande123- babykiss ben de çok şiddetli şekilde öksürüyorum öksürürken bi iki kaçınca altıma ped taktım mecbur
minikcivciv89 babykiss bende aynı şekilde yarın 26. Hafta olcaz bende gribin neyseki ayakta atlatiyorum öncesinde de alerjim olduğu için hapşırırken idrar kaçırırdım şimdi hamileyim şimdide kaçıyor 😄
annekiz6141 eed21 ayy her kusmam da 😅🤣🤣🤣🤣 Arkadaşlarım soruyor nasıl gidiyor hamilelik diyorum kusmalı, işemeli 🤣🤣😅😅🙊🙊
brco babykiss bende grip hastalık atlatırıyorum 16 haftalığım içim rahatladı şu an her öksürdüğümde gidiyor vallla tutamıyorum bir tek bende oluyor sanıyordum 😅